Stránky

1. mája 2016

O blogu a o autorke

Srdečne Vás vítam na stránkach môjho blogu.

Už ako ste si iste prečítali v úvodnom texte, vytvorila som blog, kde sa budeme venovať najmä bezlepkovému pečeniu, ku ktorému mám veľmi blízko. No nielen samotnému pečeniu.

No na úvod dovoľte, aby som sa  predstavila.

Som mladá žena, ktorá miluje pečenie. Vlastne už takmer od 12 pečiem všetky tie sladké dobroty pre svoju rodinu a okolie. V čase rozkvetu môjho cukrárskeho umenia a  mnohých cukrárskych objavov  vo veku 15 rokov som bola podozrivá na celiakiu. Dovtedy som také slovo ani nepočula, tak sme začali s mamou pátrať po tom, čo to vlastne je. Nejaká alergia na lepok. Nuž po diganostikovaní sa mi začali v hlave vynárať otázky typu "Čo budem teraz vlastne jesť?". Určite ste si mnohí prešli svoje začiatky alebo si nimi len teraz prechádzate. Chvalabohu ako čas plynie, tak aj vy ste múdrejší, rovnako sme boli aj my doma. Chlieb a všetky tie základné "chleboviny" sme už mali zvládnuté. Prešiel rad na pečenie koláčov a dezertov. A celý kolobeh skúšania a testovania sa začal odznovu. Ak mám byť úprimná, až môj rekvalifikačný kurz cukrárky mi otvoril oči a začala som hľadať v pečení nejakú logiku. A veru že som našla pár pravidiel, ktoré keď dodržím, viem že sa mi moje pečenie podarí. A aj o to by som sa rada s vami podelila.

Po absolvovaní kurzu som si našla prácu na lodi, kde som pracovala 2 roky ako lodná cukrárka. Môžem povedať že to bolo jedno z najplodnejších období môjho života. Keďže som dovtedy nepracovala v hoteliérstve, všetko som sa učila za chodu. Bola to tvrdá škola, no som za ňu veľmi vďačná. Vďaka tomu som sa naučila hľadať netradičné spôsoby prípravy a servírovania dezertov a ako bonus sme si prešli skoro celú Európu.

Na tomto blogu vám chcem ukázať, aké je jednoduché pripraviť naozaj netradičný dezert, ako ľahko premeníte všedný koláč na neuveriteľný zážitok a ako aj obyčajný nedeľný múčnik viete podávať ako vo 4* cukrárni. 

Verím, že tento blog spoločne zaplníme inšpiráciou a receptami, ktoré vám budú majákovým svetielkom pri bezlepkovom pečení a že nájdete v tomto pečení radosť, ktorú v sebe skrýva.

A tiež, že v sebe nájdete to svetielko kreativity, ktorým pozdvihnete všetko, čo vytvoríte na nezabudnuteľný zážitok.

Nuž dosť bolo slov a sľubov, hor sa do pečenia.

S láskou

Peťa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára